امام‌جمعه اهل‌سنت تایباد گفت: با پیروزی انقلاب در کشور زمینه گسترش مساجد و حوزه‌های علمیه فراهم شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۴۶
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد، مولانا غلام نبی توکلی در جمع نمازگزاران مسجد احناف تایباد اظهار کرد: در دهه پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، در دوازدهم بهمن ۵۷ امام خمینی (ره) وارد کشور شدند و این سرآغاز حکومت اسلامی بود، انقلابی در کشور به وجود آمد که سبب زنده شدن مساجد و قرآن بود و فضایی برای کارهای دینی باز شد که پیش از آن نبود.

 وی با بیان اینکه گسترش مساجد و حوزه‌های علمیه نیز از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، افزود: انتخابات نیز از اصول انقلاب اسلامی است و ما باید در انتخابات حضور پیدا کنیم تا دشمن را ناامید کنیم. دشمنی یهود با ما از امروز نیست و آنها از زمان ولادت نبی مکرم اسلام (ص) با ما در دشمنی و عناد هستند. کشتاری که در غزه مظلوم رخ‌داده است، در مسیر همین دشمنی یهود عناد با اسلام و مسلمین است.

 خطیب جمعه اهل‌سنت تایباد با اشاره به حمایت جهانی افکار عمومی از مردم مظلوم غزه، بیان کرد: امروز به برکت خون شهدای مظلوم غزه، سیاستمداران جهانی به تشکیل کشور فلسطین تحت‌فشار افکار عمومی مردم خود متحد شدند، هرچند آمریکا و اسرائیل فعلاً مقاومت می‌کنند؛ اما امیدواریم اشغال چند دهه فلسطین با تشکیل کشور فلسطین و با رأی و نظر آنها پایان یابد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها